«Ζω και υπάρχω χάρη στην αδελφή μου» Πώς η Ερμολία έσωσε τη ζωή της Θεοδώρας (video)

Ζωή στην ίδια της αδερφή χάρισε η Ερμολία, η οποία έγινε δότρια μυελού των οστών και έσωσε τη ζωή της Θεοδώρας


Η Θεοδώρα τον Φεβρουάριο του 2023 διαγνώστηκε με mixed type λευχαιμία, δηλαδή με δύο είδη λευχαιμίας, λεμφοβλαστική και μυελογενής. Έπειτα από μια μακρά περιπέτεια, τον Ιανουάριο του 2024 κατάφερε να υποβληθεί σε μεταμόσχευση και επέστρεψε στην Κύπρο τον Μάιο του 2024. Οι δύο αδερφές, φανερά συγκινημένες, μίλησαν στην εκπομπή Alpha Ενημέρωση αναδεικνύοντας τη σημασία του να γίνουμε όλοι δότες μυελού των οστών.

«Επέστρεψα στο σπίτι μου επιτέλους, ζω και υπάρχω χάρη στον δότη μου, χωρίς αυτόν δεν θα μπορούσα να είμαι εδώ αυτή τη στιγμή. Δυστυχώς αυτή την ασθένεια, μόνο ο άνθρωπος μπορεί να την σώσει, είναι πάρα πολύ σημαντικό να γίνεις δότης μυελού των οστών. Όλοι μας ψάχνουμε να γίνουμε ήρωες και θεωρώ ότι δεν υπάρχει πιο μεγάλη ευλογία από το να σώσεις μια ζωή, να μπορείς να είσαι δότης μυελού των οστών. Οι άνθρωποι περιμένουμε στο μεταμοσχευτικό έναν άλλον άνθρωπο να μας σώσει, δεν περιμένουμε μια φαρμακευτική εταιρεία να μας σώσει, περιμένουμε έναν άνθρωπο να μας σώσει».

«Θεωρώ ότι δεν υπάρχει πιο μεγάλη πράξη από το να σώσεις τη ζωή ενός άλλου ανθρώπου. Καθημερινά λέμε 'θα κάνω τα πάντα για εσένα', έρχεται κάποια στιγμή που ναι, πρέπει να κάνεις τα πάντα για να του σώσεις τη ζωή». 

Η αδερφή της Θεοδώρας, η Ερμολία, η περιγράφει πώς ένιωσε όταν έμαθε ότι είναι συμβατή.
«Τεράστια ευλογία, το ήθελα πάρα πολύ. Ήμουν γραμμένη στο Καραϊσκάκειο σαν δότης για άλλη περίπτωση, πριν πολλά χρόνια. Όταν η αδελφή μου διαγνώσθηκε με λευχαιμία, με σύνδεσαν με την αδελφή μου. Έστειλα όλη μου τη θετική ενέργεια για να είμαι εγώ».

Οι δύο αδερφές στέλνουν ένα μήνυμα σε όλους μας: 
«Είναι μια ανώδυνη διαδικασία, δεν δίνει ευκαιρία μόνο σε εμένα να ζήσω, δίνει ευκαιρία στο παιδί μου να με έχει μαζί του, δίνει ευκαιρία στον σύζυγο μου να με έχει μαζί του, δίνει ευκαιρία στα αδέλφια μου, στους φίλους μου»

«Κάποιος εκεί έξω μας περιμένει, μπορεί να είναι ένα παιδί, μπορεί να είναι ένας άνθρωπος, ένας αδελφός, ένας φίλος, οποιοσδήποτε».




Σχόλια