Ρίγη συγκίνησης σκορπά η μητέρα της Έμμας – Συνάντησε την γυναίκα που πήρε την καρδιά της κόρης της

Συγκλονίζει η ανάρτηση της μητέρας της 21χρονης Έμμας, η οποία με μεγαλείο ψυχής δώρισε τα όργανα της κόρης της και χάρισε ζωή σε άλλους συνανθρώπους μας...


Η άτυχη Έμμα, η οποία άφησε την τελευταία της πνοή σε τροχαίο, όταν παρασύρθηκε και εγκαταλείφθηκε από ασυνείδητο οδηγό στην Θεσσαλονίκη,  "έφυγε" σκορπώντας πίσω της ζωή.

Όπως αποκάλυψε σε ανάρτησή της, η μητέρα της άτυχης κοπέλας συναντήθηκε με την γυναίκα που έλαβε την καρδιά της κόρης της και τα λόγια της ραγίζουν καρδιές...

«Έμμα μου, αγάπη μου, ζωή μου, ανάσα μου .. χθες ξανάκουσα την καρδούλα σου να χτυπά δυνατά .. όπως τότε που την άκουσα πρώτη φορά στον υπέρηχο .. όπως τότε που σε αγκάλιαζα σφιχτά .. Η ελληνική γλώσσα είναι πολύ πλούσια σε λέξεις αλλά λέξη για να εκφράσει αυτό το συναίσθημα δεν υπάρχει!! Σε ευχαριστώ εσένα.. γιατί μου έδωσες τη δυνατότητα να ξανακούσω την καρδιά της να χτυπάει δυνατά .. να ξανανιώσω την ζεστή αγκαλιά της.. σε ευχαριστώ που την κρατάς ζωντανή.. είμαι σίγουρη ότι εσένα επέλεξε η Έμμα για να πάρεις την καρδιά της … να την προσέχεις σαν τα μάτια σου!!».


Πηγή: https://www.enikos.gr/society/sygklonizei-i-mitera-tis-21chronis-emmas-synantise-tin-gynaika-pou-pire-tin-kardia-tis-koris-tis/2167580/

Σχόλια